EAS Kızlar hayırlı bayramlar diliyorum öncelikle🌸🌸 Kızım da 2 gündür kabızlık var da. Sidefer kan damlası kullanmaya başladık 10.günümüz bugün. Damladan kaynaklanıyor olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı?
esmirna16 EAS ben 1,5 aydır kullanıyorum kan damlası kaynaklı kabızlık yaşamadım. Ek gıdaya falan gectiniz mi? Ya da tadimlara basladiniz mı
Meeerveunal EAS bestiron da bizde kabızlık yapmıştıok huysuzdu uymuyordu doktoru bırak gerek duyarsak ilerde başlarız dedi şimdi 16 aylık kan sonuçları iyi çıktı şükür pekmezini aksatmıyorum demir içeren sebzelerden veriyorum
Esrans EAS Evet yapıyor ben doktoruma söyledim kolay yapması için tuvaletini şurup verdi siz de danışın sonrasın da büyüdükçe kan damlası kabızlık yapmamaya başladı
EAS esmirna16 hayır daha başlamamıştık. Doktorumuz şimdilik kesti kan damlasını. Lavman yapmak zorunda kaldık😥
Areniko EAS Sideferi bizde kullandık kabızlık yapmamıştı ama kansızlığı da önleyememiştik sideferle doktorumuz ferruma geçmemizi söyledi çok şükür ondada bi sıkıntı yaşamadık.
TalentedMom EAS onun içinde inek sütü proteini var bize alerji yaptı değiştirdik fermix kullandık onun içeriği temiz