Tosbikiim_0606 Kizlar sütüm cok azaldı bebeğim doymuyo sanki sagiyorum kizim içtikten sonra anca 25 50 ml anca cikiyo doktoruma ulasamicam için size soruyorum kullandığınız kabız yapmayan tadi birazda olsa diğerlerine göre iyi olan bi mama var mi?
Uraz58 Tosbikiim_0606 ben similac alimentum kullanıtorum raporlu güzel kilo aldırıyor fakat her bebek içmiyor tadı kötü
Tosbikiim_0606 Hosgeldin bende hipp duydum memnunmusunuz pekmez yada vanilya şurubu kullaniyomusunuz bide kilo alimi nasil bu mamada çok soru sordum kusura bakmayin
ruzzzzzz Tosbikiim_0606 ya hiçbişey kaymadan içiyo diğerleri iğrenç zaten hele kokuları kilo alsın die versi zaten nitekimde çok toparladı
Mavismila Ben aptamil pregomin as veriyorum alerji maması doktorumuz en iyisi bu demişti ve gerçekten de öyleymiş
BirKoalannesi Mavismila merhabalar pregomin mama cok pahali raporla yaziliyomus normalde siz nasil temin ettiniz bize daha tahlil yapilmadi o yuzde doktorumuz baslayin dedi