kubusss kızlar bu normal mi beynimizi deliyor kızım çığlık atıyor durduk yere de olsa :)) bazen attığı çığlık sesi hosuna gidiyır filan nırmal mi bu durum bu aylarda. ne zaman bırakır bu çığlık olayını 😀
cemrebusra2710 kubusss benim kızım 6.5 aylık gittikçe büyüdükçe çığlıkları da artıyor yükseliyor markete gidiyoruz bir çığlık 😀 evde ayrı 😀😀
Semanurry kubusss sesini yeni keşfediyor o yüzden çeşitli seslerde bağırır mesela benim kızım pusetindeyken kucağa gelmek için ilgi için dikkat çekmek için çok bağırıyor 🤣
Sophiasmom kubusss 4 ay 7 günlüğüz. Benim kızımda durduk yere çığlık atanlardan 😁 ama öyle mutlu oluyor ki, bende gülmeye başlıyorum 😅
kubusss Semanurry evet aynısı benimki de ya 😀 bazen o bapırınca bende ona aynı şekilde çıplık atıyorum gülüyor hosuna gidiyor sıpanın😀
kubusss Sophiasmom insallah seslerini kesfediyorlardır da biran çnce bırakırlar çok tiz sekilde çığlık atıyo bazen kötü oluyırm sesten😀 o çığlık attgnda ben de atıyorum gülüyor 😀