Selam anneler ♥️
öncelikle bayramınız mübarek olsun 🙏
kızım 4 ay 7 günlük doktorum yastıklarda oturtmamı söyledi ama kızım hiç durmuyor sürekli yanımızda olmak istiyor kucağımızda olmak istiyor yemek yerken bile kucağımda. Mama sandalyesine oturdum sırtına yanlarına yastıklar koysam bişey olur mu hiç yapan var mı