Merhaba kızlar iyi bayramlar oncelıkle, 15 aylık kızım var, sabahları 5.30-6.00 gibi uyanıyo. Aksam 9.30da yatar, Gunduz toplamda en fazla 3 saat uyur, Son 3 haftadır durum böyle. O saatte kalkmak beni çok yıpratıyo🤦🏼♀️ Tüm gün uykusuzluktan sinirim bozuk oluyorum. İlk bebeğim zaten tecrubesızım. Sizde durumlar nasıl, gecici bişey midir sizce, ya da gunduz tek uykuya gecme vaktı mı gelmiştir? Tecrubelerinizi paylaşırsanız cok sevınırım