kaymakliekmekkadayifi altını değiştirirken şişkinlik farkettm,hemen çocuk doktoruna randevu alıp götürdüm , doktor bey çocuk cerrahi bölümüne götürün dedi,gittik,baktı catlaklik oluşmuş dedi, kabız olmaması için şurup, ve krem verdi.kabjz olmamasina dikkt edin dedi..kontrole götürüyoruz ara ara. Ek gıda döneminde çok görülen bir durummuş.