Melekkkkkkkkkk yaa ben yürüteç kullanmayı düşünmüyordum bu yüzden , bir kere daha kullanmamalıyım dedim şimdi. Çok geçmiş olsun canım. Koltuk altlarından tutup yürümesine yardımcı olsan ya da koltuğun kenarından tutup yürümeye çalışsa , yapmıyor mu öyle