Emineyk Kızlar bebeğim 3 aylık ama her beslenmeden sonra kaka yapıyor öyle çok değil az ama sürekli ?
Egehan123 Emineyk canım süt alerjisi bizim öyleydi doktora kaka resimlerini gösterdim diyete başladım mamayı değiştirdim geçti
Egehan123 Emineyk bizdede yok şükür 🙏🏻 sadece ishal oda düzeldi şükür ishal dedim her beslenme sonrası kaka ve mukus