gocebebirbayan Zeyzey0502 anne sütü ve mama ile 6 kg 3 aylık. 🙏🏻😊Benim sütüm az yetmiyor o yüzden mama desteği yapıyorum 😑
Deneyimsizanne Zeyzey0502 Benim oğlumda 3 aylıkken 6200 dü. Simdi 3 ay 20 günlük, ay sonu kontrol var bakalım kaç olacak boyu kilosu 🐣
Betul43_ Zeyzey0502 4 aylıkken 7 kilo olması lazım doğum kilosunun iki katı ona göre hesap yapabilirsiniz
mltmkrkl Zeyzey0502 yok canım vermiyorum ilk 15 gün falan verdim sarılık olmasın diye şuan sadece anne sütü
gocebebirbayan Zeyzey0502 kilosu çok iyi dedi canım. Hatta ben tekrar sordum dedim ki “ ama hocam kilolu diyorlar 3 ay da 6 kg ma ne diyorsunuz dedim” hayır kilosu çok iyi dedi. Çok şükür 🙏🏻
Diana07 Yani şöyle postları neden açarsınız ki ? 🤦🏻♀️ Benim çocuğum şu kiloda sadece anne sütü (sütün yarıyor bacımda) artık şu bebeleri bi bırakın kilo alsın yada bünye olarak zayıf büyüsün.
pembeninkurku Diana07 bide ısrarla insanlara anne sütümü veriyorsunuz yoksa mamada veriyormusunuz diye soruyor arkadaş😂😂😂
Sevdamavi boncukhaniminannesi canım kilonun da sınırı var aşırı kilolu bebeğin organları da zarar görüyor öyle olmuyor işte
boncukhaniminannesi mltmkrkl yok kötü birşey yazmadı anne sütü ile beslediginizi görmedi sanirsam çok degilmi canım gibi birşey yazdı sonra gördü sildi hanfendi muhtemelen 🤗🥰
mltmkrkl boncukhaniminannesi He anladım canım görmeyince merak ettim evet doktorumuz da öyle dedi anne sütü aldıgı için sıkıntı olmaz diş sürecinde falan kilo bile veriyorlar dedi o yüzden alsın sıkıntı yok dedi
boncukhaniminannesi mltmkrkl Evet malesef veriyorlar 😞 şimdi aldığı kadar hem kilo hem bağışıklıği için alsın 💪