Ecemdefne 7 gün oldu sezeryan ikiz dogum yapalı ödem atamıypdum ayaklarım patlıcak gbi artık şişlikden yurumek cok zor acıyorlar ödem atabilmem için napabilirim bacaklarım taş gibi sert
Alyazeynep55 Ecemdefne Canım birebir susam yağı al geceleri yatmadan masaj olarak yapsın biri veya sen esin farketmez birebir masaj yapsın sürsün iyice ayakların hafif yukarı da yat birebir sabaha farkı göreceksin ben dört ay oldu Doğum yapalı İnan ki birebir ayaklara bacaklara
Alyazeynep55 Ecemdefne birde bol su iç benim o kadar ödemim vardı ki suan bile gitmiş değil düşün ama dediğim gibi yavaş yavaş gidecek bide gazın olursa anasonla Rezene karıştır iç brebir.hapa felan dayanma şakın bitkisel seyler daha çok yararlı
Kbrad Ecemdefne 1-2 haftaya geçer canım. Bende hamilelikte olmayan şişkinlik doğumdan sonra oldu dediğin gibiydi hemde…. bol bol yürü ve komposto rezene ve su iç
Bebegimm1 Ecemdefne doktorum bana günde 3litre su icmemi soylemisti ve kalkip yurumemi soyledi o sekilde ödem attım