tosbikannesiiii benim bebegim de aynı böyleydi geceleri hem o hem ben perisan oluyorduk.birde ilk çocuk çok tecrübesiz ve stresli oluyor insan aman ac kalmasın diye. Birde İnternet’e sütün cok olsun cocuk her açıklığında emzir diyorlar. Her telden bir ses çıkıyor yani bende ebeme sordum. Ebem sakın dedi bebek içtikçe gaz oluyor, gaz ağrı yapıyor bebekde daha çok uyanıp daha çok emmek rahatlamak istiyor burda bir kısır döngüye giriyor dedi. Onun yerime emzirme rutini yaptık mesela 2 saatte 3 saatte bir emzirdim. Erken uyanirsa gazını çıkarıyor yada emzik veriyordum. Zamanla hem uykusu düzeldi hem gazı azaldı.