Merhaba, ben akan sütümü mochi ile toplayıp dolaba koyuyor sonra bebeğime içiriyordum. Ama dolaptaki soğuk sütün üstüne ılığı ilave ederek topluyordum. İnternette aynı soğuklukta sütler birleştirilir yazıyor. Şimdiye kadar bebeğime hep bu şekilde içirdim de biriktirdiğimin zararı neydi acaba bileniniz var mı? Üzüldüm çok bilmeden yanlış birşey yaptım diye.