Kuzum11 bizde anason kimyon rezene karışımı aldık sabah akşam yemekten sonra içiyordum. Hiç gaz sıkıntımız olmadı. 2 ay oldu bıraktım. 4 aylığız Çok faydası olduğunu düşünüyorum. 2 saatte bir emzirin. Gece emzirmek için uyandıranlar oluyormuş ben doktoruma danıştım ne zaman uyanırsa o vakit emzir demişti bana. Öle yapmıştık. Hala da öyle.