Feyzam_12 Kızlar dün akşam 6 yı 7 geçe doğdu kızım, ama üşüttüler oradaki hemşireler uzun süreli bir yere yatırdılar beni temizleyene kadar, götürdükleri oda serindi, üşümüş olmalı ki uyku arasında bağırıyor sancısından, ne yapmamız lazım bilgisi olannnn
nursocum Feyzam_12 Böyle bir ihmal kolay kolay yapılmaz. Yenidoğan üşüttüyse hastaneye götürmelisiniz evde yapacağınız pek bişey yok. Bebeğiniz hayırlı olsun bu arada 💕
esmerayes Feyzam_12 oncelikle hayirli olsun :) usutmemistir ki hemsireler o bebegin sicacik bi yerden ciktigini usuycegini bilir hemde dogar dogmaz fanus gibi kuveze aliniyo bebekler sicacik orasi :) buyuk ihtimalle bebeginizin gazi vardir ondan sanci oluyodur masaj yapin
Busra0102 Feyzam_12 canım hemşireler üşütmez sen görmemiş olabilirsin yatırdığı yerin üstünde lamba gibi bişey var o ısıtıyor hatta ben sezaryen oldum bana gösterip soguk diye sıcak yere goturecez dediler
Hilokiiii Feyzam_12 Üşütme gibi bir durum söz konusu olacağını düşünmüyorum. Bu riski göze alamazlar. Sancısı var ise gazlı(kolik) bebektir, karnı açtır,kendini güvende hissetmiyordur. Bir sürü sebep var yüksek ihtimalle kolik bir bebek. Ki oldu diyelim 1 günlük bile olmayan bebeğe evde müdahale asla edemezsiniz. Acile götürün. Ateşini ölçün önce ne durumda ona göre eminseniz acile götürün
gocebebirbayan Hilokiiii Feyzam_12 canım yukarıdaki arkadaş haklı. Acile götür. Bebeğin ile ilgili aklında bir şüphe olduğu an farklılık gördüğün an götür acile. Ben bebeğim 4 günlükken muayene çağırdıkları için götürmüştüm. Sarılık değeri 10 çıkmıştı. 2 gün sonra gel yatış yapmaya gerek yok demişti çocuk doktoru. Biz o gün eşimle annemlerden kendi evimizin olduğu il ‘e geçtik. Aynı gün akşam dikkatimi çekti bebeğim hiç uyanmıyordu. Eli kolu salınmış canı yok gibi ben ağlamaya başladım korktum belliydi birşey vardı. Annem de bizimle gelmişti. Acil e götürdük 17 olmuş değeri hemen yoğun bakıma aldılar. Bizi eve gönderdiler 😔 Fototerapi gördü. Çok şükür iyileşti. İyi ki götürmüşüz acil e. Aynı gün sabah çocuk doktorunun dediği 2 günü bekleseydik ne olurdu düşünmek bile istemiyoru. Sende birşey farkedersen hemen götür bekleme.
Hilokiiii gocebebirbayan Sarılıktan bahsetmişsiniz. Fakat daha 1 gün bile geçmemiş bebek doğalı hastanede topuk kanından bütün değerlere bakılıyor sarılık şüphesi duydukları zaman zaten yeni doğan yoğun bakıma alıyorlar bebeği bu sarılık söz konusu olacak bir durum değil. elbette her anne hissedebilir ama hemşirelerin üşütme gibi durumu söz konusu olamaz sancısı var gibi ağlıyor demiş fark ettiyseniz sarılığı olan bir bebek uykudan uyanmak bilmez ağlamayı geçin uyandırmakta güçlük çekersiniz Buda benim size bilgim olsun. Hayırlı bayramlar 😊🌷
Sevdamavi Feyzam_12 canım gaz sancısı çekiyordur üşütmeyle alakası yoktur ateşi cıkıyorsa doktora götür cıkmadıysa üşütmemiştir
serap6155 Feyzam_12 bebeğim üşütmesinler değilde senin gazın varsa bebeğe geçmiştir bende öyle olmuştum ameliyathanede çok üşümüştüm çok gazım oldu bebişe geçmişti hep ağlıyordu yoksa bebişini alır almaz yanımda sıcak birşeyin altına koydular