Erolbsr Canım hamilelikte vücudumuz çok fazla değişime uğruyor. İç organlar hep küçülüyor bebeğe yer açmak için. Doğumdan sonrada tekrar yerlerine yerleşiyor. Doktorum bana ondan kaynaklı bu tarz şeylerin olabileceğini söylemişti. Bende de bebek tekme atar gibi oluyordu sebebi buymuş