Emirin_Annesi10 ahh kuzum kelin ilaci olsa diycem ama bende 29 aylık kızım daha geçenki röntgen de gazdan bağırsağı genişlemiş resmen patlayacak karnı gazdan ama kızlarımın ikisi de alerjik bebekler büyüğün gecmisti alerjisi demekki hala devam ediyor ki yada geri başladı ki berbat gece kivranma ağlama hat safha,dediğiniz gibi diğer kızım da 7 aylık oda aynı gaz gaz gaz bıktık,ben kendim kimyon iciyorum,bebeğime de iciriyroum ikisine de ayaklari mutlaka sıcak tutacak,parkeye felan basacak olsa gece iki kat gaz,bende senin gibiyim bu arada çamaşır sermeyecikar içeri girince karnimdabir balonla girerim gazdan kendimi de sıcak tutuyorum deidgim gibi kimyonu çay olarak yemeklere felan her yere ☺️ birde tabi kurtarıcı surubumuz nurse Harveys colex gaz şurubu,debridat sindirim sistemi düzenleyici ve enterogermina probiyotigi harika şeyler bunlar doktorunuza danışın mutalaka fakat enterogermina bebeğiniz için erken olabilir ben 2 yaşındaki kziim için kullanıyorum onu 7 aylık için maflor+