Kızlar benim bebiş 5 buçuk aylık hamileliğimden beri felaket diş ağrısı çekiyorum doktora gittim fakat 5 saat emzirmemen gerek dedi bende işlemi yaptıramadım fakat iyice kötü oldu ve sorun şu ki benim bebiş nerdeyse yarım saatte bir emmek istiyor sağdığım sütü de içmiyor denedim hemen bir günlük mama içirsem nasıl olur bu arada hiç mama kullanmadı sonrasında birşey değişir mi sormak istedim ??