Nur98 Merhaba anneler öncelikle bayramınız mübarek olsun. Sorum başlıktaki gibi alan varsa bilgilendirebilir mi
Mom076 Nur98 sızınde bayramınız mübarek olsun evet ben wıshten sureklı alısverıs yapıyordum cok guvenlılır bır sıte ürün eksık hatalı yada herhangı bır durumda ıade garantılı ama urunler cın malı olduğu ıcın cok uzun süre dayanıklı kalmıyor kırılıyor hemen
Mom088 Nur98 bi yarım saat önce eşim baktı 100 TL görünen ayakkabıyı almaya kalktığımızda fiyatı 250 ye çıktı üzerine birde gönderim ücreti 64 TL eklendi vazgeçtik birşey anlamadık o siteden
Tuba Nur98 evet bi kaç kez alışveriş yapmıştım ama kalitesiz baya ürünleri. Genelde doğumgünü süslerini alıyorum artık sadece oradan, tek seferlik kullanım olduğu için oda☺️
Nur98 Mom088 ilk alışverişe özel baya indirim oluyor ondan dolayı merak ettim bende güvenemedim Bluetooth kulaklık tekli 8 tlye geliyor ilk alışveriş olunca
Mom088 Nur98 evet yurtdışından geldiği için sanırım . Boşverin ya siz bildiğiniz yerden alın en iyisi