Mavsnz06 Meme ucum cukmadıgından mama veriyorum Sizce ne yapmalıyım .sütümmaz geliyor mama takviyesi yapan var mı aranızda hem meme hem mama
goker05 Mavsnz06 benimde yoktu silikon üç ile emzirdim ilk günler mama da aldı sütüm çok azdı sonra bebek emdikçe çoğaldı zamanla silikonu bırakıp memeden alıştı makine ile de saginca çıkıyor üç sonra bebek emiyor
Hilalkaradeli Mavsnz06 bende silikon göğüs ucu öneririm aynı sorunu bende yaşadım eczaneden yeni doğan diye alın avent veya farklı marka 1 haftaya göğüs ucunuz çıkacak ve gerçekten bebek emdikçe çoğalacak sütünüz . Sıcak suda duş alırken göğüslerinize masaj yapın kanallar açılıyor rahatlıyor ve süt doluyor .
Mom626363 Mavsnz06 ilk gunler silikon meme ucuyla emzir zamanla cikicaktir Yada pompayla sagiyomus gibi bi iki defa c3ktir sutunu o anda ucu cikinca cocuga tuttur Emdikce ucu cikicak emin ol benimki dumduz du emdikce cikti
Mom097 Sütünüz emzirdikce çoğalır, sürekli emzirin. Benimde meme ucum hiç yoktu. Ağzına ucunu tutarak verdim. Zamanla çıktı uçları. Silikon meme ucu deneyebilirsiniz, benim oğlum sevmemişti
vuslat0705 Benim de aynı sorunum var. Bebeğim 6 günlük sütüm çoğaldı ama sağıyorum memeye bebeği yaklaştırınca almıyor kaçıyor. Sanırım biberon dan gelen sütun akımına alıştı göğüs ucum hiç yok nasıl biberon dan içmeyi unuttrayım😥
goker05 vuslat0705 birisi yardımcın olsun enjektör ile göğsünüze süt döksün silikon üç takın ucun icinden içince çeker silikonu meme ucu da büyür biz öyle yapmıştık biberon vermeye devam ederseniz emmeye bilir
vuslat0705 goker05 bir de dediginiz gibi deneyeyim 2 saatte bir emzirmem gerekiyor ama göğsüm de uyuyor ne yapmalıyım sizce😊
goker05 vuslat0705 zaten gazını çıkarıp yatırmanız gerekiyor ya uyanır . Biberon ile emmek kolayına geldihi için meme reddi oluyormuş bende ilk 15 gün çok zorlandım ama aştık çok şükür ama mantar sorunumuz var bizimde hem bebekte hem meme ucunda onunla uğraşıyoruz
vuslat0705 goker05 çok geçmiş olsun inşallah düzelir en kısa zamanda. Ben de meme den emme alışkanlığı kazandırırm inşallah