Cglfdn Minikheyecan zaten 2 saatte bir en az 1 saat emziriyorum. Araliksiz 2.5 saat emzirdigim oldu. 😞 cok can sıkıcı.
Cglfdn zynpncr sağolsun kayinvaliden oyle bir stres empoze etmiski bana. Atamiyorum üstümden. Ac olan cocuguma mama verdim diye etmedik laf birakmadi. Doktor mama takviyesi dediği halde. Ac kalsin, mama zehir dedi, sen gezmek icin mama veriyorsun dedi. Is mi yapıyorsun ancak yatiyorsun niye sutun azalsin. Emzirmek istemiyorsun simariklik yapiyorsun dedi. Bunlarda bayaa etkiledi beni. Bide hergun geliyor çocuğu sevicem diye. Her gun acaba bugun ne diycek stresi
zynpncr Cglfdn Allahın cezası işte. Kendi geçmemiş sanki bu yollardan. Canım kafana göre mama verme önce doktora git sütünün yetmediğini düşünüyorsan. Kilo takibi yaparlar 10 gün. Sana damla çay vs verir. İnan çok stres yaptığım dönemler oldu, sütüm yetmiyor diye çok yıprattım bilmeden. Ama sonra düzeldi maşaAllah. Hem her annenin sütü bebeğine yeter yeterki stres yapma. Isırgan çayı al müthiş süt yapıyor. Bir de kısır yap kendine mis gibi. Kaynanana da yav he de geç kurban olsun
Cglfdn Minikheyecan kompreste yapiyorum.aayrica her emzirmedem sonra sutumu sagiyorum. Ne duysam yapiyorum. Eşimle kavga ettik aksam.bu kadar abartma hasta ediceksin kendini diye
Ballilokmaayse DamlaDeniz canım önce doktoruna danış.bnmde süt miktarım yeterli gelmediği için 15 gün kadar önce ek mamaya başladık.golden goat kullanıyorum keçi sütü maması ve anne sütüne en yakın mama.eğer doktorun önerirse mama markası olarak da sorabilirsin golden goatı.Ve emzirmeyi sakın bırakma.ben sadece doymAdığını anlasığımda mama takviyesi yapıyorum.bol su içiyorum beslenmeme dikkat ediyorum ve humananın emziren anneler için olan çayını içiyorum.ne kadar anne sütü alırlarsa kardır.
Cglfdn zynpncr damla, cay, bira mayası tabletu, izirgan, rezene, anason cayi, komposto, sut sagma. Daha napiyim 😞 mamayi da doktor dediği icin veriyorum. Aslinda iki kez ver dedi ama bi kez veriyorum ben
zynpncr Cglfdn doktor tavsiye ettiyse kullan canım. Emzirirsin bir yandan da. Bir damla sütünü alsa dahi şifa olur inşallah bebişine