bi ayı geckin süredir kızımın gecmek bilmeyen pişiği vardı. Ne denediysem gecmedi sudokrem, hametan, travazol vs. hiç biri fayda etmedi artık topak topak olmuştu. Burda bi yazının altında lonsinoh tavsiye eden bi arkadas olmuş. Bide onu deniyim sonucta zararsız bi krem dedim 1 gün düzenli kullanmamla pişiğimiz gectiiii 💃🏻💃🏻 Artık doktora gidecektim neredeyse. O arkadaş görüyosa Allah razı olsun binkere