Ecemnur Rabbim bağışlasın size acısını hiç göstermesin inşallah, bende 1 buçuk hafta kadar oluyor 4 aylık bebeğimi kaybettim karnımda kalbi durmuştu, bende şuan çok dua ediyorum Rabbim bana hayırlı sağlıklı ikiz evlat nasşp etsin diye, bu mübarek günlerin hürmetine inşallah dualarım kabul olur 🤲🏻🙏