Herkese iyi bayramlar öncelikle 🌸 3 nisanda dogum yaptım ikizlerime bugun 40. Gunumuz kanamam hala devam ediyor ama cok az akıntı gibi sabah gusulu mu alsam kabul olur demi kızlar ?
Bide bebislerim tek başıma yıkamıyorum yıkıyorum aslnda ama baba yardmcı oluyor havlusuydu vs onlara bide 2 yaşında oğlum olunca onu daldırmak gerekiyor birseye, lâkin yarın eşim işe gidecek ertesi sabah geliyor bebislerimin banyosunu 41. Gün yaptırsam birsey olur mu ??
Ilk oğlumda kaynvalidem suya tas buğday vs atmıştı ama bunlarda oyle birsey yapmicam sadece dua okuyarak banyolarını yaptırmayı düşünüyorum 🤔