Ay bu kıyas neden yA? Bu bebekler at’mı da yarıştırıyorlar anlamıyorum. Sizi anlıyorum, dış etkenler insanın psikolojisini öyle bozuyor ki hemen yapsın etsin istiyorsun. Ama 18 aya kadar çok çok normal, tabi diğer gelişimi de seyrindeyse, ki senin bebeğin henüz çok küçük. Canı ne zaman isterse o zaman yürür. ☺️