gzmemr kızlar bebeğim çok kusuyor diye buraya post acmıstım agız dolusuydu kusması bugün 9 defa ardı ardına kustu en sonunda kanlı bişey geldi kusmasında hemen acile getirdik endoskopi oldu ve 5 aylık bebeğimde ülser çıktı 3 gün hastane yatısı yapıldı😔şuan çok aç ve emzirmem yasak çok ağlıyorum bu yüzden inşallah hemen düzelir yavrum neolur dua edin 😥
oglummehmedim Rabbim sifa versin inşallah en yakında düzelir sizde yzmeyin sutunuz azalmasin sagmaya devam edin sutunuzu azalmasin
gzmemr oglummehmedim sağıyorum canım elektirikli pompayla ama aranıyor hep içim cok kötü oluyor ne zormus allahım allah evlatlarımızı korusun sac tellerine bile zarar gelmesin 😔