10 aylık oğlum iki gündür ateşimiz var şurubun etkisi geçince tekrarlayan.Bademcikleri şiş ve kızarık.Doktor calpol ve dolven dönüşümlü ver dedi ,antibiyotik azitron veriyorum .Aynı durumu yaşayan var mı?Bugün ikinci vermem antibiyotiği ama halen ateşimiz oluyor, kaç günde düzelme oluyor?Üst dişler patlamak üzere dişten olabilir mi ?Yavrumun başında nöbet tutuyorum ateş kontrolü için 🙁