Bulamaç yapmanız çok yanlış, hiç bir doktor asla önermez. Çünkü bulamaç yaptığınız zaman çocuğun damak tadı tam olarak oluşmuyor, neyin ne olduğunu bilmiyor. Bulamaç yapmayın, hepsinden ayrı ayrı verin, çocuk iştahsızsa maalesef bu kadar öğün bile biz annelere fazla geliyor, sizi anlıyorum.