4 aylık kızım, süt azlıgından dolayı 1. Aydan ıtıbaren mamaya basladık. Gunde ⅔ defa lansınohun bıberonu ıle 90 cc mama verıyordum. Fakat son 1 aydır bıberon reddi başlamış durumda. Aynı zamsnda iştahsızlıkta vardı memeye yapısan cocugum eskısı kadar ıstekle almadı. Kaşıkla mama vermeye başladım ama onuda tam yemuyır gudım gıdım zor verıyorum. Son ayda 200 gram aldı sadece ve ben onu kŞıkla beslerken doydu mu doymafı mı düşünmekten cok yoruldum… aglıyor huzursuz ve aclıktan oldugunu bılıyorum. Bu durumu yasayan varmı ? Bıberonu tutsun istiyorum baska cozum yok bunun için tavsıyesı olan varsa bana yazsın lutfen..