D-G-Damla55 ahh ahh ne çektim şu gazdan ben. Benim bebeğim kolik oldu bu yüzden 2 aylık henüz. Biogaia önerdiler bizimkine iyi gelmedi, maflor kullanıyorum ve çokmemnunum açıkçası. Ama bununla birlikte sab simplex diye gaz giderici bir damla da kullanıyrum. Eczacı üzerine günde 4 damla yazmış ama doktorum 6 saat arayla 8 damla kullanacaksın dedi. Şükürler olsun pamuk gibi oldu kızım