Gizeminannesi_04 Kızlar bebeğime mama kullanıyorum bebelac gold Doğumdan itibaren, 1 ay oldu mamayı alalı bitmedi hala topak topak oldu, bozulmuş mudur? Bilgisi olan var mı baya da var icin de ilk defa kullanıyorum pek bilgim de yok biliyorsanız söyler misiniz💁🏻♀️
Elifffinnnn111 Gizeminannesi_04 zaten açıldıktan sonra 1 ay kullanilabiliyor bozulmuş olabilir riske atmayın
Cagemeg Sizinkini bilmiyorum ama ben sma kullanıyorum, açıldıktan sonra 3 haftayı geçmemesi gerekiyor bizimkinin. Kutunun üzerinde yazar bi bak istersen canım. Sakın içirme günü dolduysa, çok ciddi alerjik reaksiyonlara sebep olabiliyor Allah korusun. 👍🏻🌹
Fulyaalinmina Gizeminannesi_04 mamanın arkasında da yazar açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketilmesi gerekli canim