Serap0088 Kızlar bebeğim emmiyor 4 aylık asisindan sonra az az emiyor aç olduğunu düşünüyorum mama verdim bı defa içmedi ara ara az az emiyor aç biliyorum çok üzülüyorum napicam ben
cekoslavakporseleni Serap0088 emmemesi dışında bir sıkıntıaı var mı? Huzursuzluk ağlayarak kaka yapma ya da biberonu ağlayarak itme gibi
Gkcerhan Serap0088 diş olabilir mi acaba? Benım bebegımde 4 ay 18 günlük ama bu ara iştahı çok yok normalde çok iştahlı bir bebektir bugün baktım diş patlamış
Senizinc Serap0088 benm bebeğimde 4 ay11 günlük bizdede var aynı sıkıntı emme süresi azaldı uykusu varsa emiyo yoksa itiyo ağlamıyosa aç die mama verme bence sütünü ver
Serap0088 cekoslavakporseleni Kaka yapması normal yapıyor huzursuz emmek istemiyor uyumakta zorlanıyor bu sekil
Serap0088 Tired_mom Evet 4 ay aşısından sonra böyle oldu aç diye düşünüyorum az emiyor çünkü napmam lazim