Simay_Alya54 kızım 21 aylık olacak haftaya. Sabah öğle akşam ana yemekleri arada meyve, yoğurt, kefir vs içer ara öğünlerde. Akşam en son 19.00da yemeğini yer 20.30da uyur. Öğünlerini yediği için gece maması yapmıyorum. Meme - mama olayımız yok. Gece beslenmesini yaşına girmeden bırakmıştı