Ben kullanmadım ama şokun bezini de öok övüyorlar bir de e bebegınkını, şokun buyuk paketlerı daha uygun sanırım ama kalmayabiliyor bi bakın isterseniz kaç numara kullnıyor bebısınız, sıtesınden baktım 4 beden 40 adet 29,50 yazıyor aylık paketler daha uygundur dıye dusunuyrm, tabi kullananlr varsa yazarsa sizin için daha iyi olur