9 ay 20 günlük ikizlerim 10 gündğr ayağa kalkmayı öğrendiler her an heryerde ayağa kalkmaya çalışıyolar ve sürekli düşüyorlar birini tutarken diğeri gidiyo..Bazen popolarının üstüne oturtuyolar kendılerını bazen güm diye kafayı vuruyolar artık zarar görcekler diye korkuyorum koltukları çit şekline getirdim yinede çözüm olmuyor tabi arkamı dönmemle bir ağlama sesi🤦🏽♀️ Siz neler yapıyorsunuz bu dönem ne kadar sürer bu düşüşlerin bebeklerin kafasına beynine gelişimine zararı var mıdır?