Hanımlaaaarr acil yardım 🚨!
bebeğimin kilosu hep en üst sınırdaydı (sadece anne sütü ile). Öyle ki doktorumuz 4. Ayda istememe rağmen tadımlara bile başlatmadı…
- ayda tadımlara başladık, şuan 7.5 aylık ama kuş kadar yiyor. Azıcık yese öğüre öğüre kusuyor çıkarıyor. Minicik kaldı yavrum 😢
her araştırmamda farklı sonuç buluyorum. O yüzden tecrübeli annelerim aydınlatın beniiii💐
kaç öğün vereyim, neler vereyim, severek yesin ve kilo kaybedip erimesin daha fazla :(
(derdim kilo değil sağlıklı görüntüsünden uzaklaşıyor ve çok üzülüyorum)