Asenana Bebeğim şu an 6 aylık kızlar yaklaşık 2 aydır kabızlık sorunumuz var lavman yapmak istemiyorum ama şimdiye kadar 3 kez yaptım çünkü çocuk asla kaka yapmıyor asla. Ek gıdaya başladık üç gün armut üç gün taze kayısı verdim gene tık yok daha önce zeytinyağı da içirdim denedim onla da yapmıyor napıcam ben bu çocuğa artık tıkandım kaldım doktorumuz lavman yap bir yaşına kadar alışkanlık yapmaz dedi ama yapmak istemiyorum sürekli sürekli var mı yaşayan böyle bişey ya da başka fikri olan?
Suhedaaa Asenana kızım kabız iken ek gıda vermedim daha da etkisi oluyor ve çözümü libelaks fitil ile atlattık size de geçmiş olsun
Seyma_29_ Asenana kuru kayısı kaynatıp hem posasını yedirdim hemde suyunu içirdim bizde baya işe yaradı düzenlide yapıyor kızım kakasını
Annesininkuzucugu Asenana 1 kuru kayısı 3 siyah üzüm, 1 hurma,3 tane kuru dut bunları haşladım, suyunu kavalti da …posasini süzgeçten geçirdim yoğurtla karıştırıp vermiştim iyi olmustu
Asenana Suhedaaa doktorla konuşup başladım ek gıdaya kabızlık için armut kayısı lifli gıdayla başla sebze kabız yapar dedi libelaks lavman kullandım bende ben ilaç yanlısı değilim pek o yüzden kendi yapabilsin yolunu arıyorum aslında
Durucilla Kızım 9 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri sürekli kabız. Ama pırasa semiz otu ve kuru erik yedirdiğimde biraz daha rahat yapıyor. Bir de doktorumuz duphalac şurup ve anestol krem vermişti. Belki acıyorsa krem orayı uyuşturur ve rahat yapar bu şekilde kaka yapmaktan korkmaz.
Asenana Durucilla kontrol ettim çatlak vs yok poposunda gaz çıkarırken çok güzel ıkınıyor korkmadan ama kaka yok 🥲
Asenana Annesininkuzucugu üç gün kuralı uyguluyorum ek gıdaya yeni geçtik önce hepsini tek tek vermem lazım 🤢
Nesli_0668 Benimde çok zor yapıyor 4 aylıkken başladı şimdi 6 aylık duphalac şurup aldım her akşam verdim bugün 3.gunu her gün yaptı inşallah düzene girer şurup bittikten sonra probiyotik kullanmayı düşünüyorum
Annesininkuzucugu Asenana valal ben uygulamadım, ilk başladığımda korkuyordum kuruntular yapıyordum ay kakasinda kan olur mu yüzü kızarır ik falan.. Sonra alalhin izniyle birşey olmaz diyip verdim
Sulegorkem Asenana biyogaiya damlası kullan çok iyi geliyor ilk 1 hafta bir etki görmezsin ama sonrasında düzenli kullanımda çok çok işey yarıyor bundan emin olabilirsin
Sulegorkem Asenana o zaman bir doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim bağırsak temmelliği olabilir sonrasında düzel bir şey ama bu merak etmeyin
ebru1604 2.ayından sonra 1 2 ay bizde çok çektil bebeğim hiç durmuyordu tribudat diye bağırsak düzenleyici bi şurup var onu kullandım faydasını gördük düzene girince bıraktık ek gıdaya geçtiğimizde sorun yaşamadık arada mamasının içinede zeytinyağı koyuyorum.
Asenana annebusesi hayır Demir başlatmadı doktorum. Son iki seferdir bir hafta sürüyor lavmansız da yapmıyor