Aselinannesi0655 Canlar sizinde bebekleriniz elleriyle kendini uyandırıyor mu . Ya bizimki resmen yüzüyle savaşıyor uyku esnasımda ve çok acayip sesler çıkarıyor acayip korkuyorum
Tired_mom Aselinannesi0655 kundakli uyitin 4.aya girecek halen kundak yapıyoruz surekli ellerini kemiriyor
Renesmee Aselinannesi0655 benim bebeğim de öyle. Uykunun bazı aşamalarında öyle garip sesler çıkarabiliyorlar. Çok direndim kundaklı uyusun diye ama alışmadı sevemedi. Ellerini çıkarmaya çalışırken uyandı. Artık ben de yapmamaya karar verdim özellikle gündüz uykularında. Çünkü kendini uyandırırsa anında müdahale edebiliyorum. Ağlar gibi olursa hemen emzik veriyorum sakinleşiyor😅
Aselinannesi0655 Tired_mom kundaklıyorum bu seferde ellerini ordan çıkarmak için ugraşırken uyanıyor. Gözleri kapalı ama sen ugraşıyor hormonlu bu cocuk artık eminim
Tired_mom Aselinannesi0655 benimkide çıkarıyor ellerini tutup sallayın ayağınızda sersemlesin sonra birakin ben beşikte salliom pis pis pis pis canim çıkıyor sakinleşince zorla dalıyor çok zor valla
Candanotemm Aselinannesi0655 aynı durumdayız ellerini kundaktan çıkarma çabası uykusundan ediyo sinirden uyumuyo. Uykusuz kalıyo bu defa da nefesi kesilip morarana kadar ağlıyo
busraasil Aynı durumdayız tıpatıp aynı benim bebeğimde 1,5 aylık kundaktan nefret ediyor eller kollar kıpır kıpır. Doktora götürdüm gaz sancısı var dedi ilaç verdi birde burnunu sık sık açın serumla dedi
busraasil Üstelik o seslerde çok normalmiş hatta bazen hırıltı gibi oluyor garip garip sesler hep normalmiş
Seseff Aselinannesi0655 ay resmen biz sürekli uyku halindeyken ellerini oynatıyor kundak asla sevmiyor uykuya dalana kadarda saatler geçiyor kuş gibi 😏