Cananakyildiz Merhaba biz prima premium care 4 numara külot bez kullanıyoruz. Benim bebeğim de hiç durmuyordu bezlemekte güçlük çekiyorduk. Külot bezi bile güçlükle giydiriyoruz diyebilirim. 12 saat de koruyor gece hiçbir sıkıntı yaşamadık. Tavsiye ederiz🥰
Gulcyln Cananakyildiz şimdi Prima deniyorum üzerinde yazan kiloya göre aldım ama çok fazla iz yapiyor çok menun oldgum söylenemez ama biraz dhaa deneyecegim teşekkür ederim cevabınız için 🙏
Kubrardvan Gulcyln 2 gündür sleepy kilot bez kullanıyorum prima gibi sızma geçirme yapmadı memnun kaldım cırtlı bezle ilgisi yok deneyebilirsiniz Molfix benim bebeğimide mafetmişti
Gulcyln Kubrardvan sleepy extra olandan ve gece olandan sipariş verdim bakalım onu da deneyeceğim teşekkür ederim cevabınız için 🙏☺️
cikicikolatamm @Gulcyln molfix kullandık hiç memnun kalmadım çok fazla sızdırıyo geceleri kalkıp oğlumun üstünü değiştirirdim. Tekrar normal beze geçtik.
Gulcyln cikicikolatamm Prima ve sleepy aldım bakalım şimdi onları deneyeceğim teşekkür ederim cevabınız için 🙏☺️
bjkbb Gulcyln aylardır molfix külot bez kullaniyorum çok memnunum. Özellikle gece hiç sızdırmadı çok cisle uyanmasına rağmen