Sleepy düşünüyorsanız lastik izi ve incelik bakımından extrası daha iyi, natural çok kalın, bir de goon kullanıyorum lastıklerı yumusak, sleepy natural külot bezde lastıklerden kaka taşabılıyordu goon lastık kısmında oyle bir sorun yok, prima aldım ama onu henüz kullanmadım incelik olarak prima cezbetti açıkçası, havalar da ısınıyor, prıma alamayacaksanız sleepy extra deneyın derım, en azından gayet ince ve daha yumuşak lastıklerı, Deneme paketlerıyle baslayabılırsınız belkı sevmezsınız