Minimalhanim Aşırı sinirli bir yapım var kızım da huysuz bu ara dışarı çıkamadığı için iyice delirtiyo beni.Şöyle gerçekten sakinleştiriyo kesin dene dediğiniz çay ilaç vitamin vb bişey var mıdır kızlar ? Kendim için kızım 3 yaşında emzirme vs engelim yok
Yenidennn Minimalhanim ah.. benim oğlumda çok huysuz hiç bir şeyden memnun kalmıyor. Biraz önce oturup hüngür hüngür ağladım..
bhrcpt Minimalhanim Çay falan bence hiçbiri iyi gelmiyor. Bende çok sinirliydim biraz geçti şükür. Öncelikle sizi sinirlendiren insanlardan uzak durun kendinize terapi yapın kapanma bitince bol bol prk yürüyüş birde hergün sıcak duş öneriyorum biraz rahatlatıyor
Zekimurendebizigorecekmi Minimalhanim Sarı kantaron çayı sakinleştirici etkisi çok yüksek :) deneyin derim
Yelda35 Minimalhanim gece yatmadan için öyle diyeyim 😌 yarım saat önce içip gevşemiş şekilde uyursunuz annem içti bu be güzel çay dedi rahatlattı. Ancak emziriyorsanız pasiflora var içerisinde içmeyin, eemzirmiyorsanız için.
birkediannesi Yelda35 merhaba bende o çaydan almak istiyorum ama bebeğim 13 aylık günde 1.2 kez emiyor ne gibi bir zararı olur ki pasiflora emziren annelere de veriliyor diye okumuştum burda çayda çok az oranda değil midir kafama takıldı ☺️
Yelda35 birkediannesi Melisa var içerisinde ayrıca pasiflora bebeğe geçtiği için sütünüzden uyku sakinlik yapabilir bebeğine ❤️ Doktorum emzitdiğim için günde bir bardak papatya çayı önerdi. Almanya’dan bebekler için olan papatya çayından içiyorum 🙏🏻 Ama emzirmeyen anneler için o çayı öneririm
birkediannesi Yelda35 ben hamileyken Melisa çayı içiyordum aslında oda rahatlatıyordu diye hatırlıyorum teşekkür ederim