Merhaba bebeğim 3 ay 25günlük , ne süt ne mama içiyor ne yapacağımı şaşırdım 4 çeşit mama denedik
meme zaten emmiyordu
sütü biberondan içiyor çok aç olursa ama doğduğundan beri içtiği mamayı asla içmiyor
böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba , ne yaptınız ek gıdaya mı başlasam bilmiyorum diline ev yoğurdu değdirdim iştahla yemek istedi :( sütüm yok diye üzülürken şimdi mama da içmiyor