Temmuzda inşallah 1 yaşında olacak oğlum evde doğum günü yapmayı düşündüm safari konsepti düşünüyorum afiş balonlar vs aslnda kafede yapmak istiyorum eğer korona süreci olumlu ilerlerse 15-20 kişilik bi davet düşünüyorum kafede yapmanın maliyeti nedir ikram onlardanmı oluyor fotoğraf amaçlı bi köşe istiyorum eğer kafede yaparsam siz neler yaptınız fikir verirmisiniz