Seenayyalcin Selam arkadaşlar yenidoğan bebeğimin işitme ve tarama testi yapıldı geriye göz muayenesi ve kalça muayenesi kaldı kendi hastaneme değil devlete gitmek istiyorum acaba hangi bölümden randevu alacağım lütfen yardımcı olur musunuz 🥺💖
ilkgozagrimmm Seenayyalcin göz muayenesi için normal göz randevusu alacaksınız. Kalça için çocuk doktoru yönlendiriyor. Kalça ikinci ayda, göz üçüncü ayda yapıldı bizim
ikiprensannesi_gul Seenayyalcin bizimde var haftaya ve bizi çocuk doktorumuz çağırdı sanırım o yönlendiricek ama size tavsiyem çocuğun testleri bittikten sonra devlete geçseniz daha iyi olur gibi sadece fikir 😌