Bebegimveben Kızlar doğum yapalı 24 gün oldu ve dün geceden itibaren durmadan kaşınıyorum vücudum özellikle belden yukarısı kolların yüzüm çok kaşınıyo ve kaşıdıkça kabarıyo kızarıyor. Sizce sebebi ne olabilir ? Şuan kendimi zor tutuyorum kaşımamak için.
Ece06 Bebegimveben hiç bilemedim ya inanın 🤷🏻♀️ Kaşınma bi dönem bende oldu fakat doğum öncesi mi doğum sonrası mı hatırlayamadım onda da bir hafta sürdü sürmedi geçmişti hemen ...
MirzaninAnnesi Bebegimveben cnm bnde öyleydim sürekli kaşındım hastanede yatıgım için doktor ilaç yüzünden olduğunu syledi ilaç vermedi snra kndiligbden geçti ama cok kötüydü kollarım da oluyrdu