NurrA shoosha kullanıyorum, gebeliğimde almıştım. Kullandığım sürede hiç çatlağım olmadı ama erken doğum riski ve sancılarım sebebiyle doktor karnını elleyip okşama diye uyarmıştı. Öylece bıraktım hiç sürmedim. Haliyle karnımın altında biraz çatlağım oldu. Doğum sonrası kullanmaya başladım gözle görülür bir azalma var. Sezaryen izini dahi geçirme gibi bir vaadi var markanın bakalım geçirecek mi😂😂