Bende geçen sene almıştım xiaomi . Güzel ben memnunum. Sabah kalkınca mutfakta oyalanırken çalıştırıyorum bütün odaları süpürüyor siliyor. Mutfaktan çıkınca da mutfağa yönlendiriyorum ev mis. Ama ben yine de haftada bir kere elektrikli süpürgeyle süpürüyorum içim rahat etmiyor. Roborock ta iyiymiş. Öyle diyorlar