Mom4775 Aley_ biliyorum görmüştüm ama o şekilde kullanmak aklıma gelmediğinden almadım 😔 şimdi de zaman yok zaten doğumgünü geldi her yer de kapalı😔
Mom4775 SweetPaw perdem de o kadar ince bi tül ki çekebilir valla😔 hay Allah yaa arada kaldım. Balonları hep aynı yönde mi taktınız bi ters bi düz mü?
BaharBebek34 Mom4775 balonları canın önüne koydum, fotoğrafları duvara. Ancak cama da koyduğum bir kaç fotoğraf oldu ve harika oldu☺️ Duvarda hiç iz kalmadı.
Mom4775 NefesBilgem dolapta bepoy parti diye bi satıcıdan aldım ben. Çok güzel renk seçenekleri var. Aldım da işte hala napıcam bilmiyorum😩
NefesBilgem Mom4775 Ürünler görseldeki gibi geldi değil mi? Bir de kaliteli mi balonlar? Ben hem kendi ailemle hem de eşimin ailesiyle ayrı şehirlerde kutlama yapacağım Allah nasip ederse. İndir şişir işlemini kaldırır inşallah.🤦🏻♀️
Bety Mom4775 benim balonları perde kaldırmadı aşağı çekti çift taraflı bantla da yapamadım ters düz takmama gerek kalmıyor sen taktikca o şekil alıyor çünkü düz zincir Zaten
Mom4775 Bety ya bayıldım. Çok teşekkürler çok güzel görünüyor ama bi sorun şu ki benim fonum sarı 😕delireceğiiiiiimmmmm
Mom4775 NefesBilgem henüz şişirmedim ama bence gayet iyi görünüyor. Şişirdikten sonra nasıl indireceksiniz ki o kadar balonu? Bir püf noktası var mı?
Woody Mom4775 balonları eşim geçirdi zincire. Aynı yöne diye biliyorum. 2 yandan çengelli iğne taktık. Ara ara da mandalladık 😀
Woody Mom4775 ay işte p fena. Kendi kendilerine sönsün diye bekledik. 1 ay dogum günü modundaydı ev En son biz kızımla dışarıdayken eşim tek tek patlattı
Mom4775 Woody 😂😂😂😂😂kahkaha attım ya. Acaba şu minik lastik saç tokalarıyla bağlasam tutar mı bi deneyeyimm
BaharBebek34 Woody ahahaha..😂 bizim de iki hafta oldu, balkonlar sapasağlam duruyor. Ne yapsak diye bilememiştik, sanırım patlatmak zorunda kalıcaz🥺