Alindoga0705 benimkiler de 31 haftalık doğmuşlardı. Çok şükür uzun bekleyiş sonunda kavuştum. Sen de sağlıkla kavuşacaksın evladına, inanıyorum💛 sakın umutsuzluğa kapılma. Yoğun bakım doktorumuz dediği birşey vardı; onlar senin karnında gibi düşün. Senin bütün duygularını hissediyorlar. Sakın ümidini kaybetme, umutsuz olma, işimizi zorlaştırırsın demişti. Sen de hep kavuşacağın günü düşün. En geç 3 saatte 1 sütünü sağ, gece de dahil. Hemencecik toparlansın da kavuş inşallah🙏