Kızlar 16 aylık oğlum var çok iştahsiz bi bebek ya ne yapsam yediremiyorum sevdiği yemekleri yapıyorum Nuh diyor peygamber demiyor raporlu maması var o onu tok tutuyor ama bakıyorum onu verdikçe ağzına lokma sokmuyor bende bugün vermedim mama ama yok yinede yemiyor ne yapmam lazım normal bişey mi bayramdan sonra hastaneye götürecem yapacak bişeyim yok böyle olmaz sadece mama olurmu ki 😩acaba dönemsel bişey mi anlamadım ki sizin de bebekleriniz benim canavar gibi mi ????