Merhabalar kızımı bir süre önce kendi odasında yatırmaya başladım herşey yolundaydı bu aralar bütün düzeni o kadar bozuldu ki gece saat başı uyanıyor bazen uyanıp sabaha kadar uyumuyor tek uyku yapıyordu 2 gündür öğlen uykusunu da uyumuyor ne yapacagimi şaşırdım geçici bir dönem mi bu yasayan var mı bu aylarda